Aplikační segmentování – mimořádná koncepce: někdy je potřeba jen nový přístup
Koncepce aplikačního segmentování u firmy Bürkert je absolutně jedinečná. Členění na segmenty podle aplikací má jednoduchý důvod: vytvořit co nejjednodušší a logické spojení se zákazníkem.

A je víc než jen navázání obchodního kontaktu. Je to způsob myšlení, abychom mohli veškerou svou energii soustředit na zákazníka – abychom se vzájemně lépe domluvili.
Nechceme se ztratit v našem světě. Chceme přemýšlet o VAŠEM světě. Chceme hovořit VAŠÍ řečí – a rozumět Vám. Chceme pochopit VAŠE problémy a novými řešeními je proměnit v šanci pro VÁS. Vaše výzvy jsou naše výzvy; chceme je překonat společně s Vámi.
Díky naší organizaci se segmenty vztaženými k aplikacím můžeme naše myšlení decentralizovat, vstoupit do Vašeho světa a ROZUMĚT. A to nejenom tomu, co děláte, nýbrž, a to je mnohem důležitější, PROČ to děláte, a na tomto základě vyvíjet svěží a překvapivé ideje, které by jiným způsobem možná nikdy nevznikly.
Segmenty Bürkert mají odrážet Váš svět – Water, Gas, Hygienic a Micro.
V každém segmentu uplatňujeme různé technologie, abychom našim zákazníkům mohli nabízet individuální řešení pro specifické případy aplikací.
Podívejme se na Váš svět pozorněji: